fredag den 11. marts 2016

10 grunde til at være glad

 photo IMG_6042_zpsvpeo0b0s.jpg

1. Det er endelig fredag, og det betyder weekend! Wuhu!
 
2. Det er officielt forår (selvom man dog ikke rigtig kan mærke det på vejret endnu, men lad os ikke fokusere på det...)
 
3. Min mor er fantastisk - hun bad mig om at skrive det ;)
 
4. Foxes nye album er sindssygt godt, og er all i need -så I, hvad jeg gjorde der? :)
 
5. Du kan sove længe to dage!
 
6. Du kan drikke og spise så meget usundt som du vil + du har en solid undskyldning, da det er weekend.
 
7. Livet er godt - påskeferien er kun en uge væk.
 
8. "I feel it in my fingers, I feel it in my toes. Spring is all around us. It's everywhere I go" - Love actually/Spandau ballet.
 
9. Modern Family - det er så fåking morsomt.
 
10. Der er så mange gode bøger derude, som du ikke har læst ... endnu.
 
 
Og med det sagt vil jeg ønske jer alle en god - og glad- weekend ;)
 
Knus og kram,
Urd.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Elsker det! (Især nr. 9) Keep going, pige med det flotte navn! Jeg læser med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det sætter jeg pris på :D

      Slet