torsdag den 10. marts 2016

En ny start

 photo DSC01822_zpsuqdxfms6.jpg
Hej allesammen.
 
Jeg har tidligere brugt denne blog som en rejse-dagbog, men jeg har nu besluttet, at jeg vil prøve det her blogunivers rigtigt ud. Man kan sige, en ny start med denne blog. Jeg har altid læst rigtig mange blogs og været fascineret af dem, fordi man kan skrive omkring lige hvad man vil og nå ud til folk. Og dét synes jeg er en fantastisk mulighed. Du kan for eksempel skrive om en bog, du synes er god, eller om en kjole du synes er pæn, og så et sekund efter kan en anden person læse, det du lige har skrevet.
 

Det er vildt, og derfor kan jeg godt tænke mig at joine det her imponerende internetunivers.
 
'Og hvad vil jeg skrive omkring?' er der forhåbentligt nogle derude, der sidder og tænker lige nu. Men jeg har egentlig bare tænkt mig at skrive omkring alt fra himmel til jord - alt det der interesserer mig og det jeg tænker på.
Hvad enten det er bøger, mode, holdninger, skole, tips og tricks eller mad, vil jeg skrive det her.
Jeg håber, at du vil læse med på min blog - denne her rejse, som er mine tanker og overvejelser.

Knus og kram,
Urd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar