torsdag den 16. juli 2015

Dag 10 - Slapper -men pis' sjov dag!

I dag startede ud med at vi havde undervisning. Min søde veninde flyttede over på mit hold i dag, så det var rigtig hyggeligt. Jeg kan faktisk rigtig godt lide min klasse. Vi fik også en ny lærer i dag, og han virker meget god, han snakker dog bare lidt hurtigere og sværere tysk end hende den foregående lærer, men det går nok.

Bagefter undervisning skulle Maoam-holdet (som er mit hold) hen i 'EF lounge', som er sådan en tippi, som vist normalt er tilholdssted for en anden gruppe unge mennesker. Det var rigtig hyggeligt, men det har bare været drønvarmt i dag! Vi hyggede, spillede bordfodbold, købte kolde sodavand, og så hørte vi danskere god, dansk musik i en højtaler, så alle kunne høre det. Det var rigtig sjovt, og vi sang bare med på alle sangene. Det var endnu sjovere, fordi vi kunne spille sange som 'Klunker i dit ansigt', eller 'Hvem vil ikke have lidt Gustav?' uden at de andre mennesker kunne forstå det, indtil vi opdagede, at nogle af svenskerne og nordmændene kiggede lidt mærkeligt på os, når vi sang med på det ahaha. Jeg havde forventet, at det ville være nogle af spaniolerne, italienerne eller franskmændene der ville være de totalt fest-agtige og lystige typer, men det er faktisk os danskere, der er det! Men det var i hvert fald rigtig hyggeligt.

Bagefter tog vi direkte hen mod Friedrichshafen, hvor vi skulle bowle. Så vi kunne ikke nå hjem til aftensmad, så jeg havde igen i dag en aftens-madpakke med. I går havde jeg en madpakke med tre pølsebrød med ost på, det skrev jeg ikke i går! Tre hvide stykker pølsebrød med dårlig smøreost! Heldigvis kan jeg dog også købe nogle sandwich i supermarkedet, som jeg benytter mig meget af! 
Men bowling var faktisk rigtig sjovt og hyggeligt, og jeg vandt endda en af runderne! Wupwup!

Men da vi gik hjemad mod toget, havde mig og min veninde den pinligste oplevelse! Jeg vil skrive om den, når jeg kommer hjem, da mig og min veninde nemlig har en mission som omhandler den pinlige oplevelse, og jeg vil lige se, hvordan vores mission ender, før jeg skriver om det! 

Jeg har ikke tid til at lægge billeder ind i dag, da klokken er mange og jeg skal i seng nu, så jeg vil bare slutte af med at sige, at det har været den sjoveste dag, og jeg har ikke grint så meget længe! Så; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar