onsdag den 22. juli 2015

Dag 16 - Badning og hygning

Update på gårsdagens 'Apfel und Ei challenge': det viste sig at være et spil, hvor man i grupper fik et æg og et æble, og så skulle man gå rundt til folk i Lindau og spørge, om de ville bytte noget for dét. Det gik lidt galt, da min veninde og jeg's gruppe gik i opløsning, da de tre andre danske piger, vi var i gruppe med, irriterede os vildt meget, så de fik ægget, vi fik æblet, og så splittede vi op. Min veninde havde virkelig taleevnerne i orden, men der var ingen, der ville bytte noget med os. Der var endda én, der sagde, at hun havde æbleallergi! Jeg troede, at det bare var en dårlig undskyldning for at slippe af med os, men der var nogle, der sagde, at man åbenbart godt kunne være allergisk over for æbler... Men det var dog meget hyggeligt, selvom vi ikke fik byttet noget!

I dag startede vi ud med at have undervisning, og så skulle vi ud på Beach clubben bagefter. Det var rigtig hyggeligt, og jeg badede i ret lang tid. Der er både pool og sø der. Jeg tror dog, at jeg trådte på en eller anden sten, da min storetå-negl nu har et sår under neglen, og det blødte også lidt. Nu gør det bare vildt ondt, men det går sgu nok. 
Mine myggestik, som har plaget mig i en uge nu, er heldigvis ved at gå væk nu! Jeg er jo overfølsom over for myg, så de hævede bare helt vildt og gjorde pis' nas, så jeg var nødt til at tage stærke antihistaminer, som gør mig vildt træt. Men jeg tror dog, at jeg også vil tage en i aften, da jeg gerne vil have dem helt væk!

Lige nu sidder jeg hos min værtsfamilie uden min værelseskammerat, da hun er ude og spille bowling, som jeg var i sidste uge. Jeg skal spise på et tidspunkt, og så skal jeg aftsted til skolen, hvor vi enten bliver der eller går hen til EF loungen. Jeg håber, at vi skal hen i loungen! Man kunne faktisk vælge, om man ville blive hjemme hos sin værtsfamilie, men det gider jeg virkelig ikke, så jeg tager derhen i aften og er sammen med mine venner.

Nu vil jeg prøve at lave nogle lektier så; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar