torsdag den 9. juli 2015

Dag 3 - Disco og quiz

I dag startede mit hold ud med at være på selve øen Lindau og skulle lave en quiz. Vi blev opdelt i mindre grupper, og jeg var sammen med 2 andre danskere og en nordmand. Det var ikke særlig sjovt, for min gruppe ville lave alt andet end at besvare de der quiz-spørgsmål. Så vi endte ud med ikke at have svaret en hel halvanden side...

Bagefter havde vi undervisning, hvor vi stadig lavede lidt introduktionslege, og så fik vi også en bog. Det var meget hyggeligt.

Bagefter tog vi hjem til vores værtsfamilier for at spise, og der fik jeg lidt hjemve...

Da vi havde spist, tog mig og min værelseskammerat med bussen for at tage ind til sådan noget disco-arrangement. Discoen var ikke særlig sjov, da der var ingen af dem, jeg hænger ud sammen med, der ville danse... Så vi brugte 2 og en halv time på at kede os...

Lad mig bare sige, at jeg håber, dagen i morgen bliver bedre!

Nu vil jeg gå i seng, så; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar