onsdag den 15. juli 2015

Dag 9 - Meersburg og (ikke) disco

I dag startede ud med at jeg skulle stå op kl. 6 (!), fordi mit hold skulle til den tyske by Meersburg, hvor vi skulle mødes ved en busplads kl 7:30. Min roomie kunne bare sove længe, da hun skulle møde til normal tid, så hun lå også bare grinede, da jeg sagde farvel og gik ud ad døren. 
I dag skulle jeg også have både madpakke og aftensmad med, fordi vi ikke ville kunne nå hjem til aftensmad, så jeg fik kvinden i værtsfamilien til at stå en halv time tidligere op og lave det, hehe.

Vi mødes så på buspladsen, og allerede fra morgenstunden af har jeg det dårligt. Jeg har virkelig kraftige menstruationssmerter, og jeg har ingen panodiler eller noget med. Jeg sidder og sover lidt på busturen, som tog cirka en time, og det bliver smerterne lidt bedre af, men da jeg går ud af bussen kommer de stærkt igen. Det er rigtig irriterende! Jeg havde ellers glædet mig sådan til at komme ud til Meersburg, men turen er ikke helt så god, fordi jeg har det skidt!

 photo image.jpg1_zpshi8otg83.jpg

Men i Meerburg skal vi starte ud med at lave -surprise, surprise, en quiz! Man må heldigvis gerne danne hold på kryds og tværs, så jeg går sammen med min søde veninde. Hun er heldigvis forstående og rigtig sød ved lille, dårlige Urd. Det var hyggeligt nok og bagefter fik vi lov til at gå rundt i byen, så vi gik bare mere rundt og hyggede os.

 photo image.jpg4_zpsjkzwdx4t.jpg
 photo image.jpg5_zpssb3t5seh.jpg
 photo image.jpg3_zpsgycdxmp5.jpg

Da vi så kommer hjem kl. 14:30'ish, skal vi have undervisning... Der var ingen af os der orkede efter en lang tur, men vi var nødt til det... Det var også fint nok, men det er bare virkelig blevet lidt langtrukkent nu. Men i dag var faktisk sidste dag med den lærer, vi har haft indtil videre (som ellers var ret god), for i morgen skal vi bytte lærer, da alle elever skal prøve at have to forskellige i forløbet. Det bliver spændende!

Efter undervisning gik jeg lidt rundt med min veninde og spiste aftensmad og prøvede at gøre mig mentalt klar til at tage til disco, men jeg havde det simpelthen for dårligt, så jeg tog hjem til min værtsfamilie. Jeg snakkede både med min aktivitetsleder, kontoret og den danske leder omkring det. Jeg tog så tilbage, men da jeg ringer på døren, er der ingen hjemme. Jeg både ringer og skriver til min værtsfamilie, men ingen svarer. Jeg bliver så lidt ked af det, fordi jeg bare har det så skidt, at jeg bare skal ind og ligge ned. Men det kan jeg jo så ikke rigtig! Men heldigvis kommer manden i værtsfamilien, efter jeg har siddet der i et kvarter og lukker mig ind.

Nu har jeg lige taget et bad, taget en benaday fordi jeg har fem myggestik, hvoraf nogle er hævet mega meget, plus jeg har lige kommet til at sprøjte myggespray i ansigtet, hvor jeg gik helt i panik og vaskede mit ansigt fem gange, men heldigvis er der ikke sket noget. Resten af aftenen vil jeg bruge på at læse, spille iPad og gå tidligt i seng. Så; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar