lørdag den 18. juli 2015

Dag 11 - Hedebølge og undervisning

I dag har simpelthen været den varmeste dag! Vi har haft temperaturer på mellem 34-38 grader! 
Vi startede dagen ud med at svømme i Bodensee og bare ligge og dase den af. Men jeg kunne jo ikke rigtig bade, så jeg lå bare oppe i heden og stegte. Det var så varmt, at vi lagde os i skyggen! Jeg havde heldigvis en bog med, som jeg kunne læse lidt i. Men jeg fik ikke læst særlig meget, og det er ret utroligt, for jeg har faktisk kun læst en bog, mens jeg har været her! Wut? Det viser bare, HVOR travlt vores skema er.
 photo image.jpg2_zpskven0pqd.jpg
 photo image.jpg1_zpsa8yu59ni.jpg

Efter søen skulle vi have undervisning. Det var ret hyggeligt, selvom at alle var trætte og tørstige. I pausen var vi så tørstige, at mine veninder og jeg var nødt til st gå ned i supermarkedet Edeka for at købe en cola. Men undervisningen var sjovt og hyggeligt.

Her om lidt skal vi til disco (for fjerde gang - og bare vent, for vi skal være der seks gange i alt), men jeg tror faktisk, at disco bliver ret sjovt i dag. Det håber jeg i hvert fald. Men det er også bare fordi, at her de sidste har vi danskere bare givet den max gas med dans og musik, så det håber jeg, at vi kan overføre til i dag! Vi danskere er ret lystige ellers, men når der er disco, synes jeg lidtm at vi bliver liiiidt mere tilbageholdende... Det er irriterende. Men jeg håber og tror at i dags disco bliver god! Temaet er vist nok 'hawaii' i dag, så jeg glæder mig til at se, hvad folk har på!

Nu vil jeg snart spise så; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar