lørdag den 11. juli 2015

Dag 5 - Ravensburg og Stadtfest

Vi startede lørdagen ud med at stå op kl. 7 (dejligt i en weekend), da vi skulle mødes ved Haupbahnhof (Hovedbanegården på øen) kl 9:30, og vi var nødt til at tage to busser derud. Vi skulle nemlig tage toget alle os EF'ere til den tyske by Ravensburg, da vi skulle på sådan en heldagstur.

 photo image.jpg1_zpskpjngj5z.jpg

Da vi kom skulle vi lave en quiz. Jeg kom (desværre og uheldigvis) i den samme gruppe som tidligere, så de ville heller ikke lave denne quiz... Det var irriterende! Men heldigvis mødte vi nogle af mine venner, så jeg gik bare med dem i stedet for.

 photo image.jpg2_zps0zf31hzh.jpg

Bagefter vi havde 'lavet' quizzen, skulle vi tilbage og mødes på en plads for at spise. Min madpakke var så bare totalt klammo, fordi min nektarin var smattet, og mine toastbrød havde så suget alt frugtsaften til sig... Men heldigvis måtte jeg få en andens sandwich, og jeg købte også en til sandwich lidt senere. Jeg ved ikke hel hvorfor, men de her værtsfamilier, vi har, bruger altså ikke sølvpapir! Wut?!

Men jeg gik så rundt i byen og i butikkerne med to søde piger, men det eneste jeg købte, var en sandwich, en is og et armbånd. Vi hyggede os og bagefter skulle vi igen mødes alle sammen på den der plads, og så gik turen hjemad til Lindau.

 photo image.jpg3_zpsklby8kjs.jpg
Om aftenen var vi til byfest, og det var da meget hyggeligt, men jeg tror, at man selv skulle bo der i byen for ligesom at synes, at det var rigtig fedt.
 photo image.jpg4_zpshfyrwbdt.jpg
Nu vil jeg sige; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar