fredag den 24. juli 2015

Dag 18 - Graduation og badning

I dag bliver virkelig heller ikke et særligt langt indlæg, men jeg har bare simpelthen ikke særlig meget tid til at skrive herinde! Så jeg vil gøre det kort;

I dag startede ud med, at vi havde undervisning, hvor vi gav feedback, spille nogle hyggelige spil og fik svar på vores test fra i går tilbage. Og jeg bestod, wupwup!! Men det gjorde alle, hehe. Alle i min klasse har rykket sig et niveau op siden vi startede, så det er jo ret godt! Vi fik vores diplom inde i klassen, hvor læreren havde sat musik på, og så gik vi en og en op og fik hver vores diplom og en hat med kvist. Det var lidt kikset, men også rigtig sjovt. Bagefter gik vi udenfor, hvor der blev taget billeder og vi kastede vores hatte op i luften. Bagefter inde i klassen igen tog vi sedler på alle vores rykke, og så gik vi rundt og skrev noget sødt til hinanden, og det var rigtig sødt og hyggeligt. Vores lærer sagde faktisk også flere gange, at han synes, at vi var den bedste klasse af alle de fire, han har haft, men vi vidste ikke helt, om vi skulle tro på ham, eller om det bare var noget, han sagde til alle klasserne, hehe.
 photo image.jpg2_zpsg9ai4dst.jpg

Bagefter tog vi i Beach clubben, hvor vi bare sad og hyggede.
Nu sidder jeg herhjemme, og har lige gjort mig rigtig fin med kjole og mascara (!) på for første gang i lang tid, fordi jeg snart skal afsted til det allersidste disco! Det er faktisk rigtig sørgeligt, at vi snart skal hjem! I dag har vi bare været vildt kede af det, fordi det var vores sidste undervisningsdag, og det kommer vi nok også til at være her de sidste tre dage! Jeg ville faktisk gerne blive her længere! Men jeg glæder mig til discoet, for der skal vi bare gå amok på dansegulvet! Der er faktisk også et talentshow i dag derhenne, som vi også skal se, det bliver spændende. Min veninde og jeg har også lavet en seddel med sangønsker som Nik & Jay og 'Hvem vil ikke have lidt Gustav?', som vi har givet til lederne, så jeg håber, at de afspiller dem i dag! Selvom jeg synes, at nogle af de andre discoet har været lidt tamme, glæder jeg mig vildt meget til i dag!

Nu vil jeg smutte så; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar