torsdag den 23. juli 2015

Dag 17 - Spillehal og barbecue

I dag er der simpelthen sket så meget, og klokken er mega mange nu, så det bliver bare et kort indlæg i dag! Det har dog været en helt vildt god dag, men det er alle dagene bare for tiden! Vi startede ud med at tage hen i en spillehal, hvor jeg spillede pool, air-hockey og bordfodbold med mine venner.

 photo image.jpg2_zps2homd1wj.jpg

 photo image.jpg3_zpso9bym0lk.jpg

Bagefter havde vi undervisning, hvor vi bl.a. skulle lave den afsluttende test, som vi vist nok får svar på i morgen, hvor vi skal bestå/graduate! Det bliver spændende!

Jeg kunne ikke nå hjem efter undervisning (kunne egentlig godt, men havde ikke lyst til at tage hjem til værtsfamilien og det ville kun være i 20 min) så jeg tog med min veninde hjem, og så tog vi afsted mod mødepunktet.

Vi mødtes så og derefter tog vi alle hen til et lille rastehus, som egentlig var meget hyggeligt, hvor vi holdte grillfest. Det var rigtig sjovt og hyggeligt.

 photo image.jpg1_zpsyxbauerx.jpg

Nu sidder jeg hos værtsfamilien og vil snart smutte i seng så; auf wiedersehn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar